ID2668357

从此人心坚硬,任劳任怨,证明我们的身体本是岩石。

 
Fix You - Coldplay

i can fix you:)

顾安与猫。:

在她父亲去世后她从医院回来时,满脸都是泪水。

我开始哭泣,并不停地问她“我可以为你做什么?

诉我,我怎么才能帮助你...”她抬起头看着我,说“抱着我就好,你就是现在唯一能安慰我的...”

Chris Martin谈「Fix You」创作灵感。

在你最伤心难过的时候,你最需要的也只不过是爱人的一个拥抱。



"She came home from the hospital after her father passed covered in tears.I started crying and kept asking her'What can I do for you?'Tell me and said "Just hold me..'cause you're the only thing that can fix me right now.'" - Chris Martin on the inspiration for 'Fix You'.  




  22
评论
热度(22)

© ID2668357 | Powered by LOFTER